yeay

idag är en bra dag!
har pluggat lite, gått promenad, sytt jeans-shortsen ;) hoppas det blev bra nu efter jag fixa det sista :P  ätit lite choklad..yum! snackat med jonas! känns som en EVIGHET sen! hur bra får man vara???? :O stört! thnx...
jag har även världens sötaste bild på telefonen och även världens just nu bästa ringsignal! min mobil är numera Kim-pimpad! i like it! :)
jag ska nog fortsätta plugga lite, måste komma IKAPP så slipper jag göra lika mkt när jag är borta serrni! likelike.
fick känslan av att jonas blev lite avis.. men jag venne..
och för er som inte vet om det! på onsdag åker jag till Gran Canaria till nästa tisdag för att fira pappa som fyller år på lördag! och på tisdagen då åker jag hem själv! jag vågar fortfarande inte!.... resten av la familia åker hem på onsdag.
och seriöst, jag kommer fan stämma skolan pga matte-grejen om det inte blir som det är planerat nu! du kan fan inte ändra dig! :O hatehate... lagom mkt iaf...

so any reason or time / you know that i would wait / i still believe that / it's never too late

thank you for being great. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0