home sweet home

nu är jag hemma igen, jag har vart på äventyr!
igår mötte jag upp Frida i huddinge och efter ett tag var vi ute på vägen! ingen AC i bilen så det blev öppna fönster, dödsvarmt ändå! pjöh.... rullade till linköping, lite fel tider med Lindas tåg men vi chillade i parken och gick in till centrum för att hitta nagellacksremover till Frida ;)  kvart i sex rullade vi från linköping med en Linda i bilen och vi efter ett tag var vi framme i gamleby. pjuh. hitta stället. käkade pizza. svårt att förstå för dom! tillbaka till stället. leta alternativ. träffa på en äckligt dryg erik som jag ska bli såjävla glad för att slippa. att ens behöva se honom är en lättnad!
gick in och konserten var helt okej! jonas vanliga min till mig och efter ett tag så log jocke så som bara han kan mot mig :') aahw... konserten tog slut.. nisse gick ut och plocka undan :) leénde och vinkvink. tötis!
promenerade runt området lite. träffa på jonas vid bilen som hade bränt sig, stackarn :) haha! började lämna lite grejer... jocke går förbi med världens leénde och ett HEJ!!! :) får man.. han gick vidare och kollade in dansbandet Dannys som spelade där! även nisse kom och va mys! först lite kel och sen en kram! Jonas fick några paket och responsen blev:
men Erika, du ska inte köpa saker till mig har jag ju sagt!!! snutten... you're worth it! eller så säger man bara att det inte kosta något så blev han tyst :) han skulle hjälpa oscar att backa så han hann inte öppna.. förutom gitarrbilden... segsöt äru! grabbarna kolla in bilden och va söta! de rullade iväg och vi hängde kvar.
lekte flygplan och allt möjligt där, det var minsann roligt!
åkte sedan hem i fyra timmar och sedan sov vi! gick upp lagom tid idag och sedan åkte Linda hem och jag&Frida rullade till stranden! hängde där i några timmar och sedan tog jag pendeln och rullade sedan vidare hem med buss och krångel till middag!
idag ska jag lägga mig tidigt! jag är trött!

fick höra en jävligt bra grej igår också... fast på samma gång är det hur jävla dåligt som helst. ska snacka med Jonas!
jag ska fixa det! det går inte annars... klart det går. men jag vill inte att det ska bli så! nu håller jag tummarna för dig på riktigt den här gången. det här är mycket viktigare än jävla inträde på äcklig,dålig,patetisk EMD-konsert.

can you give me the honey, honey? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0