i <3 shopping @ rean

idag har jag vart i stan med cicci. först gick vi på shoppingrunda och jag hittade några fynd! bikiniunderdel, jeans, linne och leggins! billigt billgt (Y) sparade 579 kronor... eller ja.. jag hade inte lagt ut det om det hade kostat så mkt ;) så det var bra iaf :D
sedan gick vi till norrmalmstorg för att se en viss skåning tävla i SMS-SM!! hur fränt som helst :D hon va snabbast i Sverige på tiden 1.10 men tyvärr sket det sig så hon förlorade med knappt en sekund... surt som fan för henne!
Emma, the one and only liksom ;) haha SMS-master.. hoho

back to busines... det är redan fredag! shisses... imorn bitti blir det stallet och förhoppningsvis perkish igen :) snutten.. hoho blir det markarbete imorn också! hoppas detta går bra :) gör det säkert!
hem och så ska jag nog fixa hemma! SKA ta tag i det... ska stapla veden klart och sen ska jag nog fixa lite på mitt rum... hmm.. och på söööndag morron ska jag upp TIDIGT och jobba 7-12... segt eftersom det var ett bra tag sen jag jobba.. men det går nog bra! så på kvällen ska jag äta ute med mamma! blir nog riktigt fränt... hoho (a)
slipper iaf jobba den 23 och 30 då jag är ute på turné! fixade med sofie att byta lite.. så jag fick jobba på söndag istället så slipper jag stressa den 23 och hon får ju ändå jobba lika mkt... det blir grejtans.. jag behöver lite pengar! tog emot lite att inte jobba förrän typ 6 september.. så söndag blir bra sen liten "semester"

nu ska jag hitta några gulliga fina låtar och sedan lägga mig i sängen och lyssna.. eftersom jag paja min TV.. och kanalerna inte funkar, måste jag titta dvd.. och det pallar jag inte idag! så musik får det bli.. måste vänja mig av vid att somna med TVn... haha!
ändrade planer igår också.. lite synd! men som sagt "livet är inte slut än" ;)

godnatt alla finisar. efter helgen har jag säkert något trevligt att blogga om. det får vi se! :)

Kommentarer
Postat av: Cecilia

BRA DAG, BRA DAG =)! <3

2009-08-14 @ 22:26:13
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0