jag ä l s k a r att jag har...

.. ett HELT favoritband nu! :) kommer bli huuur jävla bra som helst sen.. <3

igår ändrades, jag fick ett samtal från "syrran" och vi bestämde att vi skulle gå på bio! blev Sommaren med Göran! den var rolig och bra! åkte hem och käkade gott! :) sallad och kyckling :D
hann iaf gå igenom bilderna tror jag...
idag kollade jag på bilderna igen och det fanns 15 st bra :) slängde iväg ett mail såhär på "ettårsdagen" sen sävsjö... pusspåconny. och nilspastillen.. :)

imorn blir det lite äventyr tror jag! berättar kanske mer sen :)

ibland är sms det segaste som finns ;) eller kanske personen som skriver det... hmm..
hörs later :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Den är sjukt bra! Have fun imorgon ;)

2009-08-02 @ 22:11:16
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0