lost and insecure



en av favoritlåtarna just nu från bandits skiva..

idag har jag bara tagit det lugnt, vart ute med grannens hund, tjäna lite pengar (Y) lovely.
ska snacka med pappa ikväll om hur det blir med örebro, hoppas på att han kan köra dit!
ska försöka byta jobbtid så jag jobbar 7-12 istället för 8-14 för då kan jag hinna dit! om pappa kör.. annars får jag stressa satan till ett tåg som går 13.07... vilket jag inte tror jag hinner! får se hur det blir! hoppas det går att byta, annars får jag kanske ge bort jobbtiden helt.. men det är typ 400 spänn.. så jag vet inte...
hoppas nu! och så får vi se va mamma säger sen... håller tummarna!!

And you never left me no messages
Ya never send me no letters
You got some kinda nerve
Taking all my world

helt sjukt... texten är precis som jag känner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0