tell me how you want it to be...

en rad ur låten 911 som är Itchy Daze låt!! :) aah.... Åsa hade köpt bandit skivan när hon åkte till uddevalla, nu rippar jag in den och ska lägga in på i PODen :) woooh!!
kommer ihåg i idol vad var det... 2007! Thomas kom in till juryn med... mössa, långt hår, glugg mellan framtänderna, en gitarr, lite slapp/rockstil. sätter sig på stolen. börjar spela och sjunga my hero med foo fighters.
någon som har en aning om vem jag jämförde honom med?! HELT rätt... Jonas såklart. så jävla lika så det fanns inte!
asså inte lika till utseendet.. eller det var det dom var.. men liksom samma stil och allt! honom hejade jag på från första stund men han åkte ut efter första grejen.. fick tyvärr inte höra honom helt. men det lät inte riktigt okej.. rock ska han göra.
helt jävla bra. <3

nu ska jag in till stan med Åsa och så ska jag shoppa lite (picks, osv.) och kanske äta lunch!
imorn blir det ridning igen! WOHO och sen bär det av på en utflykt nedåt i landet, till Gamleby! så vi håller tummarna och hoppas på det bästa där :) snuffä fixar det säkert! :) *i believe in you*

nu ska jag fixa mig klart och sen bär det av. pusspåer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0