this is how it should be.

jag är duktig för idag har jag haft en bra dag! började dagen i stallet, fick Herkules och han var huuuur duktig som helst idag! jiiisees va man känner skillnad på den pållen! han tyckte verkligen om övningen vi gjorde och det gick jättebra! han höll formen genom 90 % av lektionen och var jättestadig! wow, impressed I am!  jag är duktig (a)
sedan hem, duscha snabbt och sen iväg i cabben till forum och lite ärenden! hem igen och så har jag städat lite och rensat lite i min garderob igen! nu möblera jag om lite däri... blev bättre :) mer plats tkr vi om! sedan även lekt lite ute med hopprep osv.osv.
ska nog fortsätta lite med alla väskor som finns på mitt rum och även dammsuga lite! behövsbehövs! och efter middagen ska jag nog ta och pallra över mig till Anna&co. inte vart där på ett tag och hon har ju flyttat osv. ska bli trevlans!
men ska lägga mig tidigt ikväll för jag ska upp runt sex och åka halv sju till jobbet imorn... pjuh... men moneymoney (y)
på eftermiddagen ska jag fiiixa och sen som sagt middag con mi madre. :)


I'm falling even more in love with you. letting go of all I've held on to.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0