woooow

jag är förstummad! hur bra kan en konsert vara egentligen!? eller gig kanske man kallar det ;)

jag har haft fullt upp sedan sist! har hunnit med att vara i norrköping, stallet, vilat och även hängt på Pub Anchor och sett Treadstone's Stockholmspremiär! fysatan va feeling! har även börjat skolan, segt som tusan!

Norrköping var helt okej faktist! kom dit relativt tidigt så man hälsade på folk man kände igen, promenerade runt lite och träffade även världens finaste Kim!
spelningen började med karln, förstår inte hur det bästa är först.. men så var det iaf! han var grym som satan och sedan rullade kvällen på! stressade iväg till tåget mitt i EMD, inte mig emot! och sedan ramlade jag i säng hemma vid ett-snåret.
slappade resten av helgen tills söndag kväll då det var dags för Treadstone som sagt! det var sån jävla feeling, alla var på och den som vann en tröstande kram tror jag minsann blev Figge! där ser man feeling! han va söt och full ;)
jocke var även finis och jonas likaså..
när jag gick därifrån hörde jag ett pip i mitt öra... och det var inte lågt det... hörde knappt vad jag själv sa och vad andra sa till mig... det är fortfarande kvar.. men inte lika högt som tur är! jag hoppas det försvinner mera :S känns jävligt jobbigt och jag ångrar verkligen att jag inte hade typ öronproppar el. dylikt... :S
grymt gig iaf! filmer kommer troligtvis upp här när nisse har godkänt dom och kollat med övriga medlemmar ;) haha

igår började skolan... var i skolan i några få timmar och åkte sedan hem igen... ovärd dag! men tog mig till gymmet med brorsan igen efter... jaa..  började om kan man säga.. :S men det kändes väldigt bra! han får peppa mig ;) och på kvällen tog jag en timmes promenad med åsa och pappa + hundarna. kändes bra verkligen!! :)
messade lite skumt också... aah... var tydlig!!! får se vad som händer där nudå... skiter i om jag är "för på" eller inte. måste chansa också här i livet!! :)

i helgen blir det mera äventyr.. men först ska jag ta mig igenom skolveckan... wish me luck!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0