8 december. many things at once.

idag är det speciellt. jävligt mycket händer och kopplas till detta datum!
let's make a list:
2 år sedan Julkul i Globen, vilket även betyder första gången jag såg Mojje ;)
5 veckor sen jag var på Nalen och såg Treadstone spela (ganska exakt på tiden också)
Christian "Chippen" Wilhelmsson fyller år (31 el. 32 om jag inte minns fel)
Jag har haft kemiprov.
Jag är fortfarande sjuk

jag kan fortsätta ett tag till men som ett + på detta ska jag hjälpa Simon med sin spanskaläxa.. så då blir det ett speciellt med detta datum att "ta upp" spanskan igen!

Nu kör vi och håller tummarna inför söndag. jag kan fixa det! finns inget annat alternativ!!! :)
bara ett fucking jävla år. suger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0