dan före dan före dan före dopparedan

idag är det söndag, och det är inte skola imorn, HUR härligt som helst!
ligger i sängen med morgonrock och ska skutta in i duschen strax!
idag ska det hinnas med mycket... ska duscha, åka till forum, åka till evlinge(kusin) lämna datan, hem, baka lussebullar och ut i snön och leka con mi brotha. ska tvinga honom! :)
ordningen över allt detta är jag inte riktigt säker på.. men ska göra en checklist i skallen...
kan börja redan nu med duschen då. *CHECK*

förresten, satt och kollade på min bloggheader nyss, haha! är det bara jag eller är inte Jockes hand lite gulligt placerad? på min axel under Jonas arm.... ;) till skillnad från Jonas som håller på Jocke :P de är iaf tre extremt underbara killar och jag undrar verkligen hur det hade vart "utan" dom.. och spec. utan Treadstone. tack för det. otroligt tacksam! diggar även skylten sjukt mycket! ;) HAHAHA! sweeeeeeeeeeeeeet

erri <3 jocke <3 nisse <3 jonas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0