godmorgon-godförmiddag-godeftermiddag-godkväll-godnatt

vilket passar bäst nu? hmm...
ligger i sängen.. har degat här sen typ... 22.21 så exakt tre timmar...
jag har abolut ingenting att göra på kvällarna längre...  nunär inte bigbrother sänds längre.. och Discovery Tra-Liv inte vill fungera?! hatar tekniska prylar ibland... pssh...

jag har undersökt massa saker på datan, och fått reda på en sak som jag undrat över ända sen... förra sommarn (?) tror jag.. nuvet jag iaf, men det var inte nåt special så ändå... kan vara roligt att veta det också HAHA!
Facebook är bra, snutten är hemma...

och det mest positiva.. jag slappnar av... jag har lov och jag njuter av att ta det lugnt och inte stressa.. speciellt på kvällen.. nu hade jag annars sovit för lääänge sen... annars hade jag stressat upp mig morgonen efter eller på kvällen över att jag inte sovit mkt. och då får jag oftast svårare att somna....
men jag mår bra av lov, tycker om det.

negativt nurå ; ingen middag idag vilket resulterade i hunger, NU.... förut var jag fortfarande mätt från lunchen som jag åt vid två... och nu är jag svinhungrig... det är ju iof 12 timmar sen..
jag får väl försöka somna och i värsta fall knapra lite polkagris...

förresten har jag SJUKT många julklappar att ge bort, loove it! ska ta kort och räkna alla imorn wiho. det är roligare att ge än att få. oftast iaf ;)

nejni, godnatt! kolla min bilddagbok för lite fina minnen... älskar minnen... de bilderna har kommit upp på minnesstunder även här på bloggen en gång eller två... <3
och jag hittade Matte's parfym på kicks idag.. tog lite på en provsticka.. men SATAN va de luktar i hela mitt rum... SVINgott såklart... men börjar få lite huvudvärk nu... den starka doften i ett antal timmar tar på de få hjärnceller jag har... ;)
<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0