how do I feel by the end of the day?

en rad ur Calles fina version av With a little help from my friends.
tror jag hörde den första gången när jag kollade klippet med Kim när han va.. hmm 12 år gammal. URDUKTIG.
fortfarande min favoritversion men Calle ligger inte långt efter!!
Nästa helg rullar tåget mot E-tuna för mig och Lisa och vi ska självklart se Calle och utforska stan! ;) blir skoj :)
tycker om dedär med nyfunna vänner... trevligt! :)


nu blir det sängen för imorn ska jag upp klockan 6 och jobba en stund! lite cash :) härligt!

godnatt.
everybody's got a hungry heart.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Tycker du/ni kan komma hit och hälsa på Calle också :)

2009-12-27 @ 12:23:19
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0