hur kommer det sig?

hur kommer det sig att mellansdagsrean rent ut sagt SUGER pengarna ur plånboken på'en...
jag har gjort av med en liten summa pengar under dessa dagar...
de som kostade mest var mina nya stövlar :) var 50% men kostade ändå 725 spänn.. men det var de värt! supersköna och varma :) härligt!
och så fick det bli påfyllning till underkläderna och en stickad tröja också!
idag hittade jag bara dust it-volympuder och en ring.. som jag funderar på att köpa en större och ge denna till Linn som fyller år om några få dagar!
för jag behöver bara en ring till, sen har jag Jocke och Nisse händer ;) haha eller ja... ringar på samma fingrar iaf :D så jo. jag behöver en större ring, att ha på mitt vänstra fuck.u-finger och en till att ha på högra ringfingret :) fint!  kanske blir till att åka till forum imorn igen... ojoj. men det går nog snabbt :)

har även fått Calle och James Morrison låtarna av Lisa, så dem ligger inne på min mobil! älskar dem! :)

jumping jack flash, it's a cash cash cash.
GÄRNA för mig :)
nu ska jag vila lite och tvätta bort mitt smink! godnatt alla fina :)
(och jag drömde stördaste drömmen om bla. Jonas... Jocke var även med men han var finis, så det är okej!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0