i'm high

oj va bra. måste ta detta snabbt så ska jag lägga mig! upp tidigt imorn!
Jocke är extremt charmig och söt. älskar att han blir så glad och visar det!
spelningen var hur bra som helst. tredje gången gillt? efteråt var bra. Jocke gick förbi... gav mig deras setlist :') jag frågade om plektrumen var bra, skiiitbraaa :):):) svarade han... <3
Nisse charmade sig och jag blev glad. frågade om jag filmade, SJÄLVKLART svarade jag, då blev Nisse glad! skall läggas upp snarast! lite snack me Jonas. jag har gjort om i köket så tyvärr inte! mm.. synd, det var ju bilden på er! ja, med hatt och grejer ja! snyggt! :)

 

alla dessa småsaker visar mig att de uppskattar och bryr sig. (iaf lite grann)

nu väntar sängen! kommer mer info och förhoppningsvis några filmer från kvällen imorn! puss på er.
jag är så jävla lycklig


fucking livsglädje.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Fiiiiiina pojkar det dära :)

2009-12-17 @ 09:29:17
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0