jag antar att det är nu man ska säga god jul

klockan är efter halv tio och jag sitter återigen ensam på mitt rum.
"familjen" sitter ute i vardagsrummet och tittar på tv osv.
alla över 20, vilket förklarar situationen.
jag trivs här med mina calle-låtar på spotify. hur många av er är glada just nu? jag kan säga att jag mår sådär faktist. som vanligt men säkert extra mycket nu. jag orkar inte.

tack att min fina vovve finns och håller mig sällskap här. ska lägga mig i sängen och fortsätta lyssna på calle och mysa med vovvis. kanske titta över my new phone lite till.... hoppas jag hittar något fancy på'ren!

Jumping jack flash ..... CASH CASH CASH..... längtar tills iaf jag och Lisa, kanske också Cicci åker och ser på Calle! ska åka till e-tuna och sedan även uppsala :) WIHOOO bäst :D

godnatt mina fina.
förresten, bilderna och min data var lagade. självklart gick fina jocki-bilden "sönder" igen. HATA.


FINA KARLSLOK...... <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0