thank you

idag var en bra dag.
började med lite stress, men sen julklappsshoppning och även mat med min fina vän! tack för maten :)
bytte julisklappar, GLADA klubben :D finfint!
traskade mot plattan igen och köpte trippelt upp. tillbaka till förkvällshuset och söta matte smet in... fick sin julklapp, blev glad och han luktade EXTREMT jävla gott och var aaaaaaaaaaaaaaaaaaapsnygg! :D
mums de gillas!
även en timme senare kom Erik, möttes av en varm applåd från våran sida.. fick tillbaka ett halvtasky leende.. hur fan ska man ta de?! :O när vi insåg att han inte va särskilt sen... så skämdes vi lite... (såg nu på klippet att han visst va sen.. så han förtjänade applåden!!)
när de kom ner igen möttes vi av en liten applåd av erik också... pinsaamt vare lite... javisst. fick en liten kramis och vi lämna julklappen även till honom. SJUKT snygg blev han! :) (vad har flugit i mig?!?! gillar jag EMD nu? :S)
grabbarna skulle dra vidare...

-kör försiktigt hem då...
Erik -nejdå! varför då? ;)
-vi vill gärna ha en hel erik tillbaka...
Erri -NEJDÅ vafan...
Julia -sa du nej?! :O
Erri -äsch, fan jag skoja bara och han hörde inte ens.
älskar att prata om dom när dom står breve :D hoho tidsfördriv...
Erri- Hälsa du vet vem... :)
Erik- Jocke? eller hmm... vare Jonas? men du, kanske Nisse? ;)
Erri- eehm... Hälsa alla tree.... :):):)
Erik- klart jag ska hälsa dom!! :)

dagen var bra. jag har världens finaste bästa vän. bara så ni vet! :)
imorn blir det lussebullsbak med Helle och sånt! trevligt minsann :)


slänger in en FRÄN bild på Matte... grrr.... älskar hans parfym!!!! :D


känner ni att lukten FLÖÖÖÖDAR ut ur skärmen?!?! måste hitta den imorn på kicks. looove it!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Bara erkänna du blivit lite nörd ;) Men jag gillart! Och killarna också :)

2009-12-21 @ 23:39:51
URL: http://josefina.blogg.se/
Postat av: Cicci

Vääärd dag fast jag saknade min bebis :( grymt snygga blev dom i presenterna och det kommer danny också bli :D LOVE U! <3

2009-12-22 @ 12:28:33
URL: http://cecilianygren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0