The Hills-tävling. måste ju vara världens underbaraste program!

Nu är jag med och tävlar om en The Hills box på Kenzas blogg! och jag måste ju bara ta chansen!
The Hills måste vara en av de bästa serierna! Tjejerna är helt underbara och killarna är ju lagom snygga!
För något år sedan när jag såg första avsnittet tyckte jag det var hur knäppt som helst... men jag fortsatte att titta och jag blev fast! skyndade mig hem från skolan för att hinna se 17.00 avsnittet på MTV. Det gjorde hela dagen bättre ju! :)
Tycker det skulle vara sjukt roligt att få chansen att vinna den här boxen och få se allt från början och om och om och om och om och om igen! och när man själv vill och hinner, det är ju den stora fördelen!

Håll tummarna för mig! Måste kolla upp när nästa avsnitt går bara för det... har inte sett det på några dagar...
<3



http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html#comment


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0