tillägnad min fina (oträffade?!! :O) vän Helen Luu...

...från lilla kära småland!
Hon är så duktig den bruden! hon hjälpte mig att fixa min bakrund som jag hade tröttnat på och den fick bli svart för tillfället! gillar det! och olika färger på texterna... det kunde jag minsann fixa själv! :) lite har jag lärt mig i skolan ;) haha

måste bara säga, trots att vi typ inte snackar alls längre :S, vet jag att du finns där... jag är så glad att du finns. vi förstår varandra på en outstanding (!) level och det betyder något enormt att ha den säkerheten bakom mig.

en av de finaste människorna jag (inte) träffat! <3


Kommentarer
Postat av: Helle

men aw, finis!

i've got your back baby, and i happy to have a shoulder like yours to cry on :')

nyårslöfte 10: TRÄFFA ERRI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

puss på dej! <3

2009-12-31 @ 22:58:38
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0