time passes me by

nu är det redan onsdag och veckorna har gått så sjukt fort! det är redan december (2:a och Anna fyller år!!! :)  )
bara 22 dagar kvar till julafton! och ännu färre tills det är jullov! ska bli så himla skönt!! några prov kvar inför det, men det ska nog gå bra!
jag har hunnit med sjukt mycket. gamla band från förr som jag tycker om extremt mycket har "kommit tillbaka" och jag är glad för det. Träffade Westlife förra torsdagen, tog kort och kramade Mark. (finaste!) och var i kista galleria på onsdagen och lördagen och hälsade lite på Mojjsi. finis har vi där!! även denna vecka blev det kändisjakt för i måndags var jag med cicci på faddergalan. EMD var där och även Takida! sjukt bra för mig att se dem igen, hade glömt hur bra de var live. fick extremt goda mackor och lite julmust (gratis är gott!) och chill vidare där, behövdes! efteråt träffade vi på Mattias utanför som var förstärkningsvakt! haha sötis. när jag skulle ta upp skivorna råkade jag ha 4 mackor i väskan.. inte alls pinsamt! ;) haha han gick till resten av takida för att be dom signera och lämnade oss som förstärkningsvakt! haha. snutte. kom tillbaka så tog vi kort, och jag frågade om han kom ihåg från signeringen 2007. påminde honom lite om detaljer och han kom ihåg! Fan va glad man blir då!!! träffade även på Tomas och bad om att få ta en bild. frågade även honom om han kom ihåg plektrumet jag gav honom. han berättade att han hade satt upp det i deras replokal, men när de bytte hade han ingen aning om vart det tagit vägen! bad om ursäkt. haha! fett söt :)
det var iaf sjukt värt! :)

har svenska redovisning på fredag (troligvis) och idag var vi hemma hos martin och jobbade med den. haha det var skoj! den blir bra och flummig ;)

nu ska jag försöka räkna vidare matten, försöka förstå osv. börjar bli ganska svårt nu... :S


so cute.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0