wont you look down over me.

Calle Kristiansson är kung. Kan fortfarande inte förstå att han är i final! finis.

Jag har kemiprov på tisdag... försöker plugga men det går ju sådär.. ska nog göra ETT tal till iaf.. och försöka förstå helvetes-skiten. måste nog gå på ämneshandledningen på måndag.. ska fixare! :) måste klara G iaf...

imorn är EMD på nyhetsmorgon, jag jobbar och hoppas faktist att mina pojkar är där! tyvärr kan jag ju inte åka dit för jag jobbar.. men vet att Cicci ska dit! :) och om mina finisar är där ska jag be henne att ringa mig så jag får snacka lite med dom! :) saknar dom så sjukt mkt.
snart fem veckor sen. jocke va jävligt mys då. även nisse va extra charmig! :) den sista behöver vi inte ens nämna känner jag. allt börjar bli konstigt...
drömde om nisse-finis inatt! extremt gullig! haha snytten. även Jonas låg på en kaj-kant (ned mot vattnet) mellan typ ett nät och väggen. stört. han passade bra där minsann!
som sagt, imorn jobb 7-12 cash rullar in. och det är chill. 19 dagar kvar till julafton! jag längtar. och snart är det jullov också. even better! ja, jovisst.

lyssnar på Westlife's nya skiva typ hela tiden! de har shapat upp sig verkligen!


the pain isn't over. the sun keeps on rising. and i keep getting stronger. i never thought that i'd survive you
det är verkligen så jag känner. men släpp det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0