håll tummarna med mig. önska det bästa, för min skull.

jag blir seriöst ledsen bara av att tänka på det...

igår var jag med Elina typ hela dagen, iaf eftermiddagen! mys för jag hade inte träffat henne sen skolavslutningen!
pratade massa skit och käkade aaasgod thaimat, yum! shoppade lite, sedan hem till henne och sen ut på stan igen..
hade en grymt trevlig kväll iaf!
när jag kom hem satte jag mig vid datan en stund... gick in på FB och så kollade jag nisses sida... möts av en status;


jag vill verkligen inte tro det värsta. men det kan ju vara så... vet inte alls vad jag ska tycka/göra/säga efter dehär då... :S

idag har jag solat i 1½ timme, härligt! och även pantat burkar, fick ihop 263.50 NICE! hur lovely som helst! :)
nu ska jag fortsätta deppa/chilla vid TV'n
jag har inte heller fått mail från MIS... vad är problemet?! jag vill ha Kim&Jonas gig nu juh! hoppas på världens bästa jonas. alla verkar vilja fixa det för mig! love people sometimes! :)

Kommentarer
Postat av: Emma

svar: jag ska till båstad, halmstad & göteborg! :D

2009-07-31 @ 15:10:35
URL: http://emgustafsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0