hemming-ifierad

aah... tänk så fin...

i torsdags var jag ju i sundsvall... jävligt bra dag! fett värt och jag ångrar inte en sekund!!
och igår bar det iväg mot andra trakter, mammas bil styrde söderut och mot landets mitt! töreboda var det som gällde!
kom dit vid en stund efter två och blev lämnade... letade oss omkring och bestämde oss sedan för att kila in på området. tillslut bestämde jag att vi skulle stanna framför scenen. det var "fullt" längs hela, fast en lucka mitt framför jonas.. var det ödet? ja det tror jag minsann. bosatte oss där i några timmar, såg på owe thörnqvist (stavning) och sedan cillah och totte (stavning)
strax efter sju blev det dags för gig iallafall! bandet kom ut och körde igång showen med i'm no romeo som vanligt. brabrabra var det! började tyvärr redan där med krångel! jonas sprang fram och tillbaka till förstärkaren och försökte fixa. kurre försökte också hjälpa till.. men icke... showen fortsatte... fortfarande jävligt mkt krångel trots gitarrbyte osv.
inte mkt att göra... Jonas blev jävligt besviken, jag såg det och kände det även i mig... fick tårar i ögonen för han..
jocke var snygg som satan och alla såg min "grattis jonas" skylt! oh, how lovely.
gitarrsolot var bättre än någonsin! trots att ljudet inte funka 100% så hörde jag och vet hur det ska vara. spelade det i min hjärna samtidigt.. bra som vanligt! jonas tog av sig sin t-shirt och visade sin fina bringa. MÅNS ZELMERLÖW och röda hjärtan prydde hans bröst och han visade stolt upp det! Danny dog och de andra likaså! jag tror minsann Jocke var boven i det hela...
giget tog slut och bildades världens kö vid signeringen... shit! inte kort den inte.. tror nog att det var sjukt mkt folk där då helt enkelt... vi smet bakom igen och försökte få kontakt... snacka med en liten vakt.. han va snäll.. men kunde inte göra så mkt.. så vi gick tillbaka in och kolla läget.... fick kontakt med fredrik... "han har gått bakom och vill inte prata med någon" det sög ju kände jag... gick tillbaka ut och kollade. fick syn på oscar och även jonas... båda prata i telefon... satan då.... vid nio kom jocke ut. SNYGGING! "äntligen" brast jag ut och gav honom världens kram! han va söt! lite snack med honom och visade min bakgrundsbild på telen. självklart bild på honom. <3 förklarade att vi hade bråttom och han kilade till bussen och vi sprang till bilen. satte mig och allt bröt. jag blev depp... kunde inte förklara.. men fick iallafall springa tillbaka eftersom killarna troligtvis skulle åka vilken minut som helst! jocke kommer ut ur bussen när vi kommer tillbaka... vi ber honom hämta jonas och han skulle se va han kunde fixa... efter någon minut kommer jonas... *vinkvink*
men kom..? *lessen*
han ställde ifrån sig drickan och kom ut... "hej! fan va snygg tröja! :)" -ahw.. tack :)
både jonas och jag var depp över hans förstärkare... javet ju hur det ska va... *:)*
mer snack och han är så jävla bra. <3 "när fan fyller jag år egentligen? torsdag?.... ja... 29 nu... shit!"
springa tillbaka till bilen och sedan åka hem... somnade runt två..
idag gick jag upp vid halv tre! härligt.. gjort ingenting vettigt. bara vart depp och sånt. vet absolut inte varför!
imorn ska jag nog ringa till made in sweden :) se när det blir Kim-gig och se till att jonas hänkar! :)


världens finaste pojkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0