i love it

aah.. centralskolan är hur bra som helst! kommer ihåg i nian när vi satt och tittade på det på svenskalektionen... även no-lektionerna och kanske någon matte lektion då och då gick åt till det... inte så konstigt att vi är så smarta ;) haha

ni måste kolla in det. hur bra som helst!

nu har mordkommisionen börjat... ska nog ta mig till sängen.. jag har satt klockan på nio imorn... hmm.. varför vet jag inte riktigt ;) får se om jag går upp då eller om jag somnar om :P
fasen.. nu blev det ju reklam på tvn.. seeegt!
ska lägga upp en fin bild dåra... :) ska se vad jag finner i arkivet...


denna finis bilden är just nu månadens bild i min kalender som så fint pryder min vägg till höger om mig. love it.

Kommentarer
Postat av: helle

centralskolan<333333333

2009-07-09 @ 15:37:51
URL: http://rocknrolltrain.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0