I'll be the fire in your eyes!

känner ni igen den låtraden? om ni har sett ett av mina klipp på youtube så vet ni vad jag snackar om! från lysekil förra året och Jonas fick sjunga.. självklart sjöng han inte rätt, men lika fint för det!

just nu sitter jag i Gävle och väntar på att tåget härifrån till sundsvall ska gå... tåget rullar iväg runt två och vid fyra är vi äntligen framme för att peppa inför ett bra gig! vad kan gå snett... Jonas, Jocke och alla andra söta pojkar finns på plats, även Erik Hassle! ser fram emot detta! kan bli riktigt bra!!!!

vi hörs imorn när jag kommer hem! såg förresten Kristoffer, trummisen, från takida på centralen här i gävle! tror minsann att det var han! :) sötis!


och btw. JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN JAG VANN!!!!! :D:D:D fortfarande överlycklig!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0