nothing to loose but everything to gain.

det är en rad ur en av mina favoritlåtar just nu. en låt från Daughtrys nya skiva Leave this town. låten heter September... hur passande är inte det då det är min månad? :) iaf, i love that song!! (tack spotify)

idag är jag iaf hundvakt till min morbrors vovve, dom är och spelar golf så jag sitter hos mamma och passar henne.. segt ;) återigen, tack spotify! :P

jag tänkte lägga upp en lista senare idag/imorn kanske. över saker jag hatar.
finns så jävla mkt.. vill bara få det ur mig så jag vet va jag kan "dra ner på att hata" på något sätt...
som tex. folk som inte tar ner toalettlocket. hur äckligt är inte det?! gör det bara -.-

nu ska jag titta på tv och äta lite nötter. helt okey I guess.















my favourite boys. thank you. <3





förresten, va tycker ni om min nya header? :) klart mina favoriter ska vara med. TS+Kim, finare blir det inte... och en urgullig bild på jonasen! :) tack helle <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0