so what you got to say?

sitter och lyssnar sönder in overtime på mattes myspace. i love it. speciellt OH som är mellan meningarna ;) jockes line! aah... finis! :)
har lyssnat på den större delen av dan faktist ;) lovely. IN OVERTIIIME!!!! :D haha
messa lite med helen nyss, bra brud det där!! vill träffaaa! :)

hur många tyckte om bild-manian i förra inlägget? *räcker upp en hand* i loooove it. såjävla fin! :)
imorn ska jag nog ringa till made in sweden eller maila.. jag vågar ju inte ringa.. har sån fobi! men jag måste nog göra det... och så ska jag åka till forum på eftermiddan...
nedu.. nu ska jag lägga mig och samla på mig lite mod inför imorn.. jag vill ju ringa.. och fixa så jonas hänkar! det kan bli gryyymt bra! och hemming vill man såklart ha på plats också!! :) wooh..

goodnight fellas!

 :')
ett år sen sundsvall... saknar conny!

Kommentarer
Postat av: Helle

räcka upp handen :D

in overtime is grym!!

som du :D

2009-07-07 @ 09:05:31
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0