sooommar och soool..

.. i härliga stockholm!
ligger just nu på nya altanen som är nästan klar! jävligt fet som sagt! med pappas data och spotify ligger jag och solar med vovven som alltid ska ligga på en när man solar.. och den andra vovven ligger i skuggan.. smart kille dedär :)

ringer någon från Nbop HB i typ sundbyberg.. vågar inte svara ;) haha! kan ju vara till pappa och då vill jag inte svara.. xD han står ju på mitt nummer på hitta.se osv.

iaf. nu ska jag  bara laaapaa sol några timmar och gå ut med grannens hund också!
imorse gick jag på promenad i en halvtimme... enligt mig höll jag ett bra tempo och joggade några gånger i uppförsbackarna... ska göra såhär veckan ut iaf och inte äta frulle innan, och inte efter heller iof.. jag har inte ätit något ännu idag... ska nog spara mig till middagen och käka kött/whatever + sallad. want this. iaf veckan ut. så får vi se om det lönar sig någonting på så kort tid.. :) det var iaf härligt med en morgonpromenad! imorn kanske vovvarna får följa med! :)

just nu mår jag bra. tack. nu ska jag  bara fixa det här också. looove it.
godnatt. nu ska jag försöka somna i solen! :) ska nog ställa datan i skuggan.. så den inte blir knepp :)
 miiish

fick ett meddelande från dom som försökte ringa.. som sagt vill dom få tag på pappa... ang. reservnyckel till nya bilen :) ska ringa pappsi på en gång och ge numret till honom också! night! ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Du damen! Vi behöver tydligen ta ett snack om näringslära här. Kan säga på en gång att det där inte kommer funka. Kroppen behöver mat! Ska förklara allt sen :)

2009-07-29 @ 15:22:30
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0