still awake

that's the case... kollade på MJ showen på tv förut. riktigt bra!
satte mig vid datan för att vänta på att nästa program skulle börja.... nu är det slut.. så nu är det bara 40 minuter kvar till mordkommisionen börjar.. det är lite roligt att se.. kommer ihåg att jag tyckte Fischer va snygg förut... han ser ju helt okey ut (Y)

för att fördrica tiden lyssnar jag på matte (as usual nuförtin')
men kom på den smarta idén att titta lite på centralskolan! så sjukt roligt!
sök på cenralskolan på youtube och titta! hur roligt som helst!
det ska jag fördriva min natt med. jag är typ inte trött... hmm... blir väl trött närsomhelst bara för det.. men nu. CENTRALSKOLAN!!! :D:D:D

kanske bloggar innan jag lägger mig beroende på vad klockan är... :) en nattblogg skadar väl inte? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0