time for bed.

aah.. idag har jag vart duktig! staplat ved och så har jag... ähm.. lyssnat på musik :D haha! men veden var bra, det tjänar jag pengar på! :)
igår sa jag typ vid nio att jag skulle lägga mig tidigt, jag gick däremot och la mig efter tolv... inte bra ;)
så idag ska jag faktist lägga mig redan nu! imorn ska jag upp ganska tidigt, doktorn vid halv elva sen blir det liten utflykt med la familia :)

dessutom SKA jag hålla mitt löfte denna gången... efter imorn, (för vi ska till fik och grejer) så ska jag INTE äta glass, bullar, godis osv. jag har sagt det förut.. och hållt det ett tag.. och så tar jag glass eller något och tänker; bara nu gör det inget.. och så genom att jag åt det så glömmer jag löftet och äter som vanligt igen... sux.
och mitt gym-kort? hur många gånger har jag använt det? ska jag vara ärlig? så har jag använt det EN gång på riktigt. helt sjukt. köpte det typ i mars eller något.. kanske innan.. sist jag ens var där, var när jag var sjuk och det var den 18 april tror jag. och då gick jag bara på bandet för jag hade typ feber och sånt ju.
så jävla bra gjort av mig. 3000 i sjön känns det som just nu. det är ju ett årskort trots allt.. så jag MÅSTE börja så snart som möjligt..
jag vill ju verkligen, men har jävligt svårt för att hålla.. :S

idag var det ju rix i helsingborg... kim-finis var där ju! aah... sakna :)
godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0