trött som satan! :)

tjena hoppsan! hur mår ni?
själv mår jag super! :)
i helgen har jag bara chillat och tittat/hjälpt lite när vi bygger en feeeeet altan på baksidan! stor som satan :D nicenice!
skulle hjälpa pappa att bära reglar... men han "slängde" två av dom på min fot, och jag hade tofflor på mig...  så jag blev arg... och nu har jag att blåmärke på foten som faktist börjar försvinna.. härligt!
igår träffade jag cicci vid tre-tiden och efter ett tag även linda... drog från stan till grönan, kollade in..
ändrade lite planer... kvällen slutade bra iaf och jag kom hem runt ett... däckade på en gång..
idag har jag sovit två timmar på eftermiddagen, det behövdes!!! jojagtackarja!

kände att det blev många utropstecken här... inga kysymysmerkkin heller.. så jävla gulligt ord! :) haha
nu ska jag nog lägga mig och fippla lite med telen och titta på lite barnprogram as usual! love it :)

godnatt! hoppas ni alla hade en trevlig måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0