trött

pjuh, var ute på en promenad förut med vovven här i huset.. hittar ju inte alls här.. så jag började med att gå till en återvändsgränd och sen under STORA vägen och sen förbi massa pållar... och sedan under STORA vägen igen och tillbaka.. pjuh.. man visste  ju inte om jag skulle komma tillbaka längre fram, tur :P

snackade lite med jonas igår.. han lovade igen att han skulle maila... men den gången tror jag faktist han kommer ihåg det! snutten.. bästbäst...
börjar tröttna på EMD nu... "förstår det :)"
haha sötis
idag har jag absolut ingenting att göra... snark.. lägger väl upp en bild eller två på snyggingpojkarna här sen..
finisar!!!
ska nog ut och sola lite nu! :) see ya later :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0