"vi har ett missfall här borta!!!!"

det var en extremt rolig dag i eskilstuna igår!
hängde med carro, linda och micks "backstage" och sånt.. skräms lagom va... nu går jag till knut: vi har ett missfall här borta!
tjejerna dog av garv.. efter ett tag kom jag på vad jag sa... jag tänkte faktist på en missbildad människa ;) hahaha!
gjorde skitfina skyltar till jocke. vi vill se hemming i klänning och ursäkta naken rimmade inte... pojkarna från scenen fick sig ett gott skratt... tacktack
giget var bra. snackade med jonas efter också... sen drog han... gick till artistingången och väntade... oscar går omkring utanför ; kan du hämta nisse och jocke? :)  oscar: jarå... jag ska bara plocka lite här :)    det går så bra så! :) när han skulle gå in frågade han igen vem han skulle hämta.. nisse... och jocke.. eller hur var det??
pojkarna kommer ut... pinsam tystnad när dom gick mot oss ;) jocke bryter tystnaden med; va tyckte ni om den nya showen då? *kram* jovars den va bra! massa snack med dom snygga pojkarna... jocke skrev på finska... fan betyder det?! skriver nästan som en kratta också... ;) haha
jonas skulle skriva på en t-shirt... fick inte låna nisses rygg.. det gick han INTE med på... inte jockes heller... haha!
Hemming; du får skriva på hon som ska ha den!!!!
Jag: och va heter jag då??
Hemming; det vet väl inte jag heller....
Jag; men du får väl gissa!!!
Hemming; Elin... nej Greta...
Jag: vafan!! Greta?!? vad är det för jävla namn?!
Oscar: vi  kan ha en namngissningslek!!! :)
Nisse: jag vet jag vet jag vet :)
pojkarna gissa på lite namn när nisse bröt leken efter två gissningar och säger ; Erika :)
Oscar: men fan nisse! nu förstörde du det roliga ju....
Jag: och hur fan visste du va jag hette?!
Nisse: jadu.. klart jag vet va du heter... ;)
lite argumentation om det där... undrar fortfarande....
mer snack med pojkarna.. bjöd JH-boysen på mitt favorittuggummi... -jafan! det var ju gott :)
hängde lite mer med pojkarna...
Nisse; ahmen.. hur vet du va jag heter då??
tyvärr fick han inget svar på det då vi blev utslängda från deras loge/hus... fick iallafall ett kvällsäpple av nisse.. man tackar... det satt fint! :) -"nej det går inte.. det godkänner jag INTE" nehe.. fick ett annat :)
gick runt till hemmings "moppe" haha den va fin som satan! skulle inte banga! ;)
tog lite fina bilder på jocke där... ahw.. schexy.. ;) haha
jocke hann med att klaga på mitt minne, att det var så jävla bra.. haha och vi kom fram till att han fyller på en söndag nästa år... det suger ju!! och uddevalla är en jävla skitstad!
skulle också hitta ut... gick mot grinden.. frågade oscar om vi fick gå med ut när dom körde ut... -jarå det går bra! :) nejförrsten.. jag måste nog ringa och fråga först... haha jättekul...
gick iaf runt, satte oss ute och väntade på att mamma skulle komma... grabbarna åkte förbi.. hemming tutade fint :') och dom brumma iväg...
alla bilar som åkte ut visade sina parkeringsbiljetter för oss och trodde att vi jobbade där.. haha inte okej... "det blir 3000 i böter då... biljetten är inte giltig..."  tack gärna ja! :)
dagen var iallafall sjukt bra! fucking worth 30 spänn ;) blink blink... haha! thnx carro for buying ;)
längtar som satan.
jonas ska även ringa kim och fixa... aah.. love ya. lägger upp bilder när jag har lagt in dom i datan!
tog ett x antal bilder med jonas. haha! "det är jobbigt att le så länge..."  finis... och även några bilder med snyggaste trion!
och carro fick sin första kram av nisse.. *woho!!* haha! good day people!!
<3


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha låter som ni hade det trevlans :) synd jag inte kunde hänka. nästa gång! och grattis till carro då ;)

2009-07-13 @ 18:55:05
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0