what's keeping me feeling down?

från i lördags kväll. precis efter jag snacka med jocke första gången så gick allt nedför, verkligen.
det är fortfarande så. i söndags var jag helt förstörd. blev lite bättre igår och nu går det upp och ner....
just nu känns det jävligt lågt igen...

jag vet inte alls varför...
jag ska fundera vidare på detta... jag vill verkligen.. men jag vet inte hur och varför. kommer det bli bättre?


nu ska jag sova.
och jag har fortfarande inte ringt till made in sweden. måste ta tag i det!
det kan nog vara en av anledningarna också. jag vet inte hur jag ska göra längre. vad jag vill göra.

kan ingen bara göra allting bra. sleep it away!
och imorn kommer våran femte bil hem hit. en saab-cab! woho. (hur ska man reagera?)

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha den kan vi glida runt i sverige i ju :D

2009-07-08 @ 13:08:40
URL: http://jossanhoppsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0