woho

sitter här vid datan en snabbis.. kollar egentligen på tv.. :)

imorn ska jag upp ganska tidigt, färga håret :) och sedan till grönan under dagen, och på söndag blir det e-tuna!
om jag får med mig någon trevlig prick så skulle det vara roligt! :) cicci banga ju :/ men hoppas på att linda väljer att hänka! :)

och på söndag efter e-tuna styr bilen mot nya trakter och åker till göteborg.. ska vara där tills på lördag, och då blir det trollhättan och sedan jnkpng för att sova och sedan åka vidare hem på söndag! trevligt...

see ya later! mamma har med data till götet, och jag tar troligtvis med min externa hårddisk så jag kan ha något att pyssla med där nere... tex. bilder osv.. :)
och sen ONSDAG!!!!! då gäller det! jag är taggad! tisdag den 14 juli klockan 23.55 kommer jag vara på helspänn! :) vänta vänta och återigen vänta tills klockan slår 00.00
undra va som kommer hända.. ska fråga på söndag! :)
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0