wooah

måste bara säga att jag blir sjukt glad av att träffa Jonas! jocke och nisse också!
tack för att du är så jävla bra! jag känner att du vill/kan/försöker iaf! SJÄLVKLART ska du få hänga med på Kims gig hemma hos mig! jag ska fixa det! :)
E:-Jonas, gissa vad jag har vunnit?! :D
N:- HUNDRA SPÄNN!!!!
J:- det tänkte jag gissa på ju!
E:- ne, haha! men en privat spelning med Kim!!! :D
J:- HAR DU?! klart vi ska vara med på det giget då! du får säga det till dom! :)

-vi har premiär gig för oss där borta sen också!
-va?! du skojar?!?!?!
-haha jaa :) men det kunde vart så!
snutte, inte luras sådär! haha.
giget var hur bra som helst. Jonas försökte sjunga i Eriks mick, seg som den pojken är så gick det ju sådär.. haha! well.. you tried! :)
träffade Jocke efteråt också..
-du är så sjukt snygg i hatt! helt sjukt! jag tar hur många bilder som helst! och ba dör!!!
-nemen, *söt min* du skojaar... :)
-lägg upp dom så ska jag tagga mig!! :)



wahooo... kort och gott.
SUNDSVALL ÄGDE SKITEN!!!

Kommentarer
Postat av: Jossan

Sundsvall var sjukt bra! 5 av 5 toasters :)

2009-07-03 @ 20:03:10
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Anna

instämmer med föregående talare!

så jävla glad för att jag bestämde mig för att åka!

2009-07-03 @ 21:55:54
URL: http://aennenna.blogg.se/
Postat av: Anna

instämmer med föregående talare!

så jävla glad för att jag bestämde mig för att åka!

2009-07-03 @ 21:57:15
URL: http://aennenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0