yeah. it's friday

idag är det fredag och det har vart en underbar dag!
har legat på en brygga här på västkusten från typ kvart över elva till kl. 16 :) så fem timmar! det tkr vi om.. dock inte att min bikini hade gjort mig VIT under.. och så solade jag där smart som jag är... och nu är jag rosa där.. mkt snyggt..
och så verkar det som dessa jävla koppor kommer tillbaka under ena armen.. sux.. jag åt ju penceilkligenrgneigne.. vet inte hur det stavas. säger medicin. enklast så! men det var iaf inte trevligt...

idag är grabbarna på åland med EMD och spelar... vill så gärna vara där!! men är fast i götet.. men ska på Kim imorn.. så det jämnar väl ut sig (?!) hoppas skara löser sig nu!
och slutet av augusti kommer nog bli hur bra som helst!! :D woho. thnx!

har lyssnat på darins skiva de senaste dagarna.. finns på mammas data... faktist helt okey vissa låtar! (Y)
ikväll ska vi och äta på restaurang och sånt.. och imorn åker vi som sagt hem.. kommer dock hem på söndag kväll för det blir några stopp i sverige på vägen!

kan ingen fixa ett privatflyg till sala!? eller flytta fram konserten en timme ;) eller fixa tidigare tåg... ingenting vill som jag vill jööh... men det är väl okey iaf...
snutten lovar mkt han... hoppas han håller detta.. eller klart han kommer hålla det.. men frågan är väl när han ska genomföra det.. kommer väl mail i helgen hoppas jag! utan det kan jag nog inte planera så mkt... förutom skara då.. får lösa det där med carro! kommer nog bli grymt hursom! :) wiho!

nu ska jag gå och titta på tv eller fixa mig.. hömm... hörs iaf later! :) får se när det blir.. kanske söndag morron på hotellet annars på kvällen när jag är hemma! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Slutet på augusti kommer bli fabulous! tack till vissa också ;) hälsa Kimmen imorgon!

2009-07-17 @ 21:50:06
URL: http://josefina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0