yoooo people!

idag är jag trött! jises... somnade ganska sent igår igen, trots att jag la mig runt kvart över tio.. var jag vaken till åtminstonde tolv innan jag la ifrån mig telen och bestämde mig för att sova...
imorse gick jag upp runt halv tio, eller exakt menar jag ju.. måste gå upp på jämn fem-tal ;) om ni förstår... alltså 10.00 10.05 10.10 osv... haha! kan alltså inte gå upp på en "vanlig siffra" haha! en av mina många idéer minsann!

idag var jag först hos läkaren, fick mera meducin igen... jobbigt... iallafall.. hem och sen åkte vi till taxinge, la familia.
fikade lite gott där och tittade omkring... åkte via forum på vägen hem och bytte min morgonrock, köpte ny väckarklocka, och även två par örhängen :) nicenice.. hämtade även ut meducinen också... ska väl ta en nudå? hmm..
jag har även ont i magen! ska ta en alvedon eller två och hoppas att det går över!
i helgen blir det chill tror jag :) skulle åkt till skara, men inget band så det sket sig ju.. haha! gör inget :) jag sparar gärna mina pengar faktist.. :)
på måndag kväll blir det kanske bio eller något annat trevligt, får se hur det blir med dedär....

ska bara chilla ikväll också... härligt härligt!
vad har ni för er då? kommentera lite grann! skulle vara trevligt :) haha
have a nice day/weekend or something.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0