ääntligen helg!

idag är det fredag och jag är glad!
sista fredagen med lektioner idag och det var jäkligt härligt!
jag har fått VG i både engelska och svenska! good work to me! och MVG i cad A och minst VG i cad B
diggar detta!

idag fick vi mat i skolan som vanligt... när jag hade ätit hälften började jag må illa... hmm? något fel?
hade sjukt ont i magen och kändes som jag skulle spy... efter ett tag försvann det... men det kom tillbaka då och då... lite jobbigt.. så det blev inget uppsala ikväll, vilar istället! och taggar inför RIX i falun imorn! woho!
ska ta tåget till uppsala sen bil därifrån!
hoppas på att det blir riktigt bra!
och på söndag blir det grönan för att se Robin och Mojje igen! lovely! måste planera med robin ang. nästa helg! :)

bara EN vecka kvar till sommarlov! jag längtar som ett aaas! fan va jag är taggad inför sommarn! kommer bli sjukt bra om alla konserter är som Liseberg! iaf att jonas är någorlunda lika bra, gärna lite bättre med att hålla va han lovar och FÖRSTÅ teckenspråk.. och inte vara helt borta på scen.. haha puss på han

ska lägga upp bilder här sen från min data när jag får tid! kanske ikväll, annars finns bilderna på min Facebook!


så jävla vacker

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0