good night

nu blir det dags för sängen! tog nyss en härlig dusch... ska torka håret lite... kanske göra en fläta eller två och sedan knyta mig. imorn ska jag upp tidigt... (har sovit till tolv varje dag) så jag måste ställa klockan på... hmm
bussen går runt halv ett.. måste vara klar senast tolv för att jag ska känna mig lugn.. så klockan på halv nio-nio? och gå upp senast halv tio? det låter SUPER tycker jag!

tåg imorn i tre timmar och 44 minuter.... fysatan va segt säger jag bara.. men... det blir en ny tåg-slinga så det blir nog intressant natur att få se.. hoppas jag iallafall..
imorn blir det då ; tåg. bil. konsert. häng. lång bilresa. sova. chilla. tåg hem igen!
jag är taggad! 5:e EMD konserten.. det blir bara bättre och bättre! lär ju bli ännu bättre när jonas är tillbaka, jag vet jag vet.. jag har nämnt det säkert fem gånger nu... men jag säger det igen ; Jonas är tillbaka, Jonas är tillbaka, JONAS ÄR TILLBAKA!! woooohooo... ska bli så jävla skönt att se ett gitarrsolo med jävla feeling och alla sånt "chill" som händer på scenen när man är "van" med musiken... som ja måste säga att inte Chris var.. men helt okej jobb gjorde han. tack för att du försökte ;)

helt sjukt att det redan är fredag.. nu när det är lov glömmer man så himla enkelt vilken dag det är... har haft sommarlov i en vecka redan!! bara nio st kvar... nejnejnej, tänk inte så!! njut av lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0