håll tummarna för min skull!

hjälp mig att hålla tummarna!!
jag sitter nu hemma hos mamma och planerar lite...
förhoppningsvis får vi tag i biljetter imorn och jag åker ner till GÖTEBOOORG!!!!!!!!
jag är så taggad nu så det finns inte... hoppas detta blir bättre än Avesta! ska bli kul att överraska jonas lite också! :)

mamma ska hjälpa mig att buda på tågbiljetter imorn bitti och om allt går vägen så tuffar jag ner imorn vid lunchtid. jag hoppas verkligen.
mormor bor ju där och hon är jätteglad över att jag ens tänker på att åka dit! :)

nu ska jag nog vara lite social.. eller ja... titta på tv och tagga inför imorn! jag har redan packat till och med!! :) så jag är ready to go!!

håll tummarna åt mig, och snälla be till gud att giget blir bra! :)
puss på er. idag är jag lycklig! <3

Kommentarer
Postat av: Jossan

håller tummar och tår :D

2009-06-01 @ 22:20:18
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0