hemma!

aah... jag är äntligen hemma!!!

i fredags blev det enköping. vill inte skriva om det för det verkligen sög. att jag var sen kanske var ett tecken... satan.
iaf bil till gävle, sova och upp tidigt! lördag morgon kl. 08.30 rullar bilen iväg norrut! mot Övik
kom fram runt ett tiden och knallade bort mot området. chillade. signering med Anders, sedan Ola.
tele2 tältet bjöd på bästa signeringen :) Kim och Janet befann sig där som vanligt och var hur trevliga som helst!
snacka med Alex i skuggan till kön försvann, snacka sedan med Kim och Janet om lite allt möjligt där ett tag...
"vart bor ni?" "Sthlm.." " ähm.. du vet att.. det är liksom ganska långt hit? nej men, varför åkte ni ända hit?" "ehm.. för er två såklart :)" "nej du skojar" va roligt!!!" 
Janet är mycket mycket bra! :)
lite snack med Kim om hösten... senare än aug orkar inte väääntaa.... aah... iallafall, när det blir så blir det jävligt bra!!
du ser ut som en sån som tappar bort saker! köp tre st. så kan du tappa bort två! tack för den... hacka på mig hela dagen, bara för att jag inte var 18 osv. ackackack... skulle få en glass... jag har inga pengar... var ursäkten... ska ta den i sthlm någongång under veckan!  trevligt sällskap iallafall!
dagen flög förbi med chill här och där! vann även lite backstage... lagom roligt... sa hejdå till folket i upplevelsebyn och begav oss mot scenen. vid nio gick vi in backstage och fick stå mellan scenen och kravallet under Kims framträdande... grymt! *high five* till mig också och sedan upp på scenen och fortsatte äga! aah.. du är så jävla bra! upp på scenen under Anders och sedan ut i publikhavet igen. konserten tog slut. Hassle var grym!! träffade honom efter! signerade på ett pinsamt kvitto! Hemköp var allt han såg... tur det.. -det är ju nästan samma som mig! *tänker*vafan heter dudå? inte okej, haha! snack med Gert också, tyckte vi var lite knäppa som åkt så långt för detta. men that's life. gubben äcklar mig.
mat på Max och sedan ut på vägen till Gävle igen! klockan var 00.06 när vi rullade iväg! lämna folk i härnösand och sedan vidare genom landet! runt 04.30 ramlade vi i sängen om inte senare...
upp tolv imorse, lite frukost och sedan tåg hem vid halv tre! hemma klockan sex, mat och nu ska jag chilla resten av kvällen!
planerar nästa gig

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag och Alex ska lära dig det där! och du glömde ju skriva vi träffade Björnen också! men han är okej :) tack för en trevlig helg!

2009-06-29 @ 18:47:05
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0