love it.

aah... måste bara säga att jag älskar erik hassles musik! han är så jävla ball!!!!
+ att han är med i luleå!! :D:D
hoppas det löser sig med den helgen då! :) wihooo


juste... pappa ska ringa tandställningsplacet imorn... JÄVLA skitställe säger jag bara...
när jag hade tandställningen så blev det massa krångel med tandköttet... nej dom märker såklart inget, när jag ska ta av den säger dom; det går nog ner om en vecka... och nu när jag har tagit av den och varit utan ganska så precis en månad börjar jag få en glipa mellan framtänderna... känns som att tråden på baksidan sitter där den ska.. men jag vågar inte peta ifall den skulle lossna då! "allt som sitter med lim kan ju lossna" var det dom sa :S aah jag blir så arg att det inte ska vara rätt... och innan jag tog bort tandställningen hade även en framtand i undre käken "gått för långt" och låg omlott med en annan... det fixade dom som tur var innan... men ändå inte helt.. känner att det är någon ynka mm.. knappt.. men ändå.. dom borde hålla koll på detta!
vill INTE ha en glugg.. charmigt på en viss man.. men nejtack.. inte när jag har haft tandställning i 1 ½ år. då vill jag fan inte ha glugg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0