hur jävla bra kan det bli?!

igår var jag i "Ossa" med alla finisar.
allt var sjukt bra.. fick mitt plektrum (a) du är duktig!!! och efter mycket om och men så förstod jonas mig... *tummen upp* *STORT JÄVLA LEÉNDE!*
efteråt blev det mys med snyggaste trion! för att dom är så jävla bra.. jonas kilade iväg och kom tillbaka med två ursnygga t-shirts... efter övertalande till jossan, så fick jag båda (a) moaha... :D
Jonas; men vart fan är vi då? Ossa.. Ossa? Jocke; ORSA med R heter det... Jonas: *tar ut korken* ORSA då... men vilket datum? är det 09... Jocke... är det 09 eller?!
fick den vita signad av pojkarna och efter lite bilder och kramar och lite snack om bra saker, så drog vi oss vidare tillbaka... väl på andra sidan igen så träffa vi först på danny... danny sitter i bilen och börjar skrika : va säger ni om mig?! jag hörde mitt namn! jag; ehm... vi har väl inte sagt något om dig?? D: joodå!! JAG HÖRDE ER!! berätta nu... så lämna emelie mig och jag stod ensam kvar och snacka med danny... oj jävlar va han är lättpåverkad säger jag bara... inte ok. inte ok.
åkte sedan hem till gävle och sov... jag var helt uppe i varv... woho va jonas är bra.... 23 dagar och 12 timmar kvar... längtaaa!!!! fyfan va gött!!!
spola fram tiden tack!

bloggar mer om detta när jag kommer hem :) mitt tåg går 14.30 så kommer det ta lång tid hem... kanske hemma runt sex-sju någongång.. då ska jag äta! och gå in på världens bästa hemsida... remember that!

"vårt land, vårt land. vårt fosterland"

Kommentarer
Postat av: Jossan

haha jag litar ju på att Jonas fixar en ny till mig, till skillnad från vissa andra ;) men bra dag helt klart!

2009-06-21 @ 12:16:46
URL: http://blondmensmart.blogspot.com
Postat av: Alicia

thank you! :D

2009-06-21 @ 12:43:58
URL: http://alvedonspray.blogg.se/
Postat av: Helle

HAHAHAHAH DANNY WTF 8)

2009-06-22 @ 10:19:02
URL: http://helenluu.blogg.se/
Postat av: Anna

Jonas? Han märker man ju knappt. Han e duktig men inget mer.

DAAANNNY är underbarast på jorden. Jag var där på den konserten o WOW, han är helt underbar. Vadå lättpåverkad? Han är bara ironisk o driver me sig själv, Jag känner honom också, charmigaste, snyggaste, vackraste killen som finns.

Behåll du din Jonas, ha ha!

2009-06-23 @ 11:57:39
Postat av: erri

okej, jag märker honom iaf... känns bra att jag får honom för mig själv då. :)

2009-06-24 @ 22:01:28
URL: http://errii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0