måndag

och ännu en vecka! dagen spenderades först hos läkarn, fick medicin och sånt.. hem och byta kläder och sedan in till stan och träffa cicci! tog en sväng på söder och sen vidare till centralen och träffa linda. åt lite mat och sedan pendeln till huddinge! aah... minnen.. hade det bra där.. fick dock bära lindas väska.. okej.. jag erbjöd mig faktist! jag är snäll :)
mötte frida och dom brumma iväg med bilen och all packning.. åkte hem med cicci och blev hämtad vid centralen av mamma och sedan fast i bilkö för att sedan käka god mat i sickla! hann shoppa lite behövliga saker och sedan hemåt!
hemma nu och hoppas på att karlstad på onsdag ska lösa sig! sugen på att överraska Kim, Janet och även Alex...
kan bli bra om det löser sig! annars får jag vänta till Luleå på ett RIX-gig igen då! :) ska ju iof träffa Kim den 18.. men sjukt länge tills dess.. :S aaaaaaah....
blir inget s-vall på torsdag iallafall... känner att jag inte vill lägga så himla mkt pengar på det... miss my boy.
hade sett fram emot att se Erik Hassle igen.. men det får bli någon annan dag! :) han är grym och jättetrevlig! :)

goodnight my dear friends. (och nej tro inte att ni är rådjur)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0