sånt här tycker man om!

jag måste börja med och säga att jag tycker om min mormor ;) haha

igår tog nämligen 3:orna på min skola studenten, så alla andra var lediga! och fyfan va bra för mig!
bokade biljett i måndags kväll/natt (?!) och drog iväg kl. 0610 på tisdag morgon..
kom till mormor, vilade och sedan drog jag till liseberg och träffa Flaj, Emma, Madde mfl.
hängde där hela dagen. plutten va överraskad att se mig! :)
dagen gick förbi, vi hade roligt! giget började och det var huuuuuuuur bra som helst.

jag säger det igen ; JOCKE ÄR SÅ JÄVLA SEXIG, SPECIELLT I FRACK!

"men jag kommer inte ner där..." "vänta en stund, kommer strax!"

minuterna gick och dom plocka undan... snyggaste trion gick ut bakvägen.. hmmm? tack för den dissen kände jag...
frågade stefan vart dom gick... "till nån studio"
allt sket sig. blev lesen och fick hoppa in i signeringskön med madde! hela EMD på min sida som höll med mig om att Jonas va en svikare, haha! :) och matte va söt ; men vad har hänt med din tröja?!

drog ut till baksidan. vem möter vi då utanför ingången/utgången om inte trion?!
då blir man glad vettu! gick fram mot jonas... stannar och pekar på jocke; du är snygg!! bara så du vet!! :)
går vidare till jonas som skrattar åt mig och tittar på jocke som verkar lite förvånad :)
fick en kram och snacka om allt möjligt. "men vi drog till studion och lämna grejer.. *blablabla* (lyssnade inte (; )
han hade vart inne på min myspace för att kolla bilder, *puss*
och visade även "conny" Nisse tyckte han va äcklig... visade snygg-trions bild och sa att den va ännu äckligare... Nisse blev förvånad och tänkte efter. N: "men.... den är ju bra ju!!" J: "vart har du fått den ifrån?" E:"ähm... din, (nisses) facebook!"
Jonas
fick även några låssasbitchslaps för att han va elak. men han är bra ändå. "asså jag är helt borta på scenen!"
jag som försökte med teckenspråk och grejer som han verkade fatta, men tydligen inte. mer snack. fick en ordentlig kram med båda armarna! HAHA puss va söt du är!
"men jag gör ju det!!!!!"
"vad fan är det med den här armen då?!"

sen drog dom vidare och drack öl eller kanske en kall läsk, jocke?

gick vidare runt och alla va glada. sa hej då till tha görls och traskade sedan hem till mormor för att sova.
vaknade runt fem och fixade för att sedan gå till tåget. stötte på en K-brunn på vägen och var tvungen att gå på den. mormor tyckte jag var konstig...
höll på att missa tåget men bäst som jag är hann jag iallafall! drog mig sedan vidare till skolan bara 45 minuter sen och hade en fett ovärd dag i skolan! blir lite besviken. men jag tänkte på Jocke hela dagen, då blev jag glad... haha
orgasm typ hela tiden tyckte alla! HAHAHAHA

ska kolla igenom alla bilder och få iväg dom till Jonas och Jocke på något sätt. puss va dom är fina!
kanske myspace? :)
JAG MÅSTE MAILA JOCKE OCKSÅ! :)

bilder kommer säkert upp senare! :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

haha verkar ju som du styrde upp det där fint! och jonas kram-skola rullar vidare ;)

2009-06-03 @ 22:19:07
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0