SOMMARLOOV

och jag har äntligen sommarlov efter ett tufft år i ettan ;) haha lite lagom tufft... :P inte..
iallfall, igår var det avslutning och sedan hem till marcus, och sedan hem och sen hem till anna för lite avslutning och sånt...  trevlig kväll! bilder på FB lär komma sen ;) vissa är ju bara FÖR söta! :) kram på alla där och sedan hem och sova.

stallet imorse, avslutade en givande termin på my soulmate herkules igen! puss på han va duktig han har blivit!
vidare till uppsala och lite musictime. lite tufftuff med robin är förjävla gulligt!
JOCKE är så jävla snygg och sexig i frack!!! :O
puss på dig också! allt som saknades idag var en kram från jocke, men en supermysig från mojje och en från robin så är det okej ändå!
voffän är sjukt kelsjuk nu när han vart ensam så mkt... snodde min huvudkudde för en stund förut...
nu ska jag fortsätta med barnprogram som jag ÄLSKAR! :D
imorn ska jag plocka upp och iordning allt här hemma innan pappsi och åsa kommer hem. undra om dom är bruna...
avis..

*goodnight sweetpies'' <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0