taggar till ordentligt.

imorn ska jag ut på vägarna igen.. det blir v-ås den här gången! dags för att se Kim igen och även några andra artister för det är ju RIX... bla Daughtry!! woooh :D
det tar lite emot måste jag säga att jag inte åkte till hunnebo imorn.. men men... det skulle bli aningen dyrt och det är inte varje dag Daughtry kommer till sverige, och just v-ås! så det blir billigare.. och sen är det ju gig i enköping på fredag... hade lite tvek om det.. men jag har bestämt mig för att åka iaf! ska nog ha min TS tröja och visa att jag saknar pojkarna (ifall dom inte är där) och om dom är där så ska jag bara prata med jocke.. haha (aah.. jag vet inte hur jag ska tänka... ifall dom inte är där eller om dom är där...) jobbigt läge kan man säga!! blir kanske ö-vik på lördag också! vi får se!

snart ska jag gå och lägga mig! ska upp ganska tidigt imorn och duscha, packa lite och fixa klart maten  och så åker jag hemifrån runt två. ska möta cicci vid halv tre och sedan går tåget runt halv fyra!

jag ääälskar mina t-shirts.. finaste jag har.. you're the best.
godnatt sweeet's

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0