torsdag

idag är det torsdag och jag är trött!

gick upp runt tio för att sedan åka till kina slott på drottningholm... segt! hemma igen vid halv fyra. fett ovärd dag...
iaf... plockade lite maskrosor, 100 st.. och så har jag chillat lite.
ska titta klart på the hills sen ska jag skutta in i duschen och fixa.. och sen blir det väl klädval inför imorn. har ingen aning alls! :O

igår va jag på grönan iaf.. jonas va ju inte där, men det var helt okej gig iaf. Jocke var snygg som satan! även nisse va mys! :) "hej... asså jag.. hinner... inte... nu?"

snack med jocke och vi ses på lördag! :)
imorn är det skolavslutning! hur najs är inte det?! :) WOHO kan man typ säga då!! :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Jocke är sötis! Älskar hans dialekt haha

2009-06-11 @ 23:05:05
URL: http://blondmensmart.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0