wohooo

har kollat några av bilderna från helgen, iaf giget igår.
HAHA klockren bild på jocke, lite suddig pga. regnet. men snygg som satan iaf!

just nu ligger jag och lyssnar/tittar på min m.ill.ion dvd.... i love it..
just nu favoriten, sign of victory, akustisk.... hur lovely som helst. den är snart slut... 2-3 låtar kvar tror jag... ska starta om den sen när jag ska sova... men jag är inte trött... ska chilla kvar... finns dock ingenting att göra/kolla på datan... segt.

imorn ska jag försöka fixa iordning lite i rummet, starta om MIN data... lägga in bilderna.. kolla igenom alla fina bilder på jocke (!) och från i fredags... alla tjötar ju om att lägga upp -.- ta med kamera själva ist för att tjöta.. jobbigt...
snacka lite med jonas förut, eller typ 5-6 meningar bara xD segt men that's life. fick veta det jag ville iaf!
gig på lördag och det ska bli gött som faaa-an!
nu vill man bara ha typ aug. hur bra som helst!
ska även åka iväg med åsa till vaxholm och kolla på en häst! wooh... foderhäst? :) iaf över sommarn hade vart roligt!  aaah... värsta bra kom jag på nu ju :O ska iallafall bli kul att se på den, har hört att den är jättefin!

godnatt.. ska väl försöka sova. har vilat hela dagen så jag börjar bli pigg nuju... segt att "bo" i pjamaströja och leggings hela dan. så går det när man är ensam hemma och det är lov. puss på't

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0