<33

gash, idag är jag känslig! :O
sitter just nu med några tårar på kinderna..
blandat av lycka och sorg...
puss på #elle som är så himla bra! + att hon skicka saturday night som jonas spelar på till mig.
eftersom där jag leta efter den fanns den inte.. damp.. imorn ska jag ha den! :O

iallafall.. igår eller i förrgår dog min älskade kanin. jag hoppas på att det var för att hon var gammal, eller kanske var det att hon frös ihjäl... :/ puss på henne iallafall. ska gå ut strax och se på henne.. har inte vågat innan...

och allt annat som bara är jobbigt. jag behöver dig! du bevisade det idag igen, du är för jävla bra asså. du anar inte hur glad jag blir och hur mycket det värmer... <3

nu ska jag som sagt ut till sussie, fast kanske ta bort sminket först.. och sen ska jag lägga mig!
är riktigt trött efter EEG-undersökningen imorse.

<3 ily.

du vet att jag inte kommer glömma dig. förlåt... förlåt, förlåt förlåt! <3

Kommentarer
Postat av: Helle

du är bra! :D

har jag alltid sagt ^^

RIP :/ <3

2009-03-12 @ 07:19:16
URL: http://helenluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0